reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Stýblo

Martin Stýblo

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent UKF v Nitre v odbore Ekológia - Informatika. Pracuje v oblasti IT.Mail: wreciak (alt+64) gmail.com Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťMinútové témyFotečkySúkromné

reklama

Minútové témy

Originalita google

Martin Stýblo

Originalita google

je niekedy prekvapivá. Vedeli ste, že dnes má narodeniny Louis Braille?

  • 4. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 818x
  • 28
Ako som si precítil jeseň

Martin Stýblo

Ako som si precítil jeseň

Dnes bolo konečne raz pekné ráno. A pre mňa úplne ideálne. Ráno slniečko, dva budíky, chutná kávička, náhodné stretnutie s priateľkou na zastávke (čo robila vysokoškolská študentka o 7:00 v meste sa ma nepýtajte), dlhá cesta do Bratislavy ubehla pomerne rýchlo vďaka kvalitnej knižke. Ráno usmiata predavačka Fornetti fajnovostí. Nuž, ako si to ešte skvalitniť?

  • 22. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 819x
  • 11
Seizmická stabilita karmy a iné kráwowiny

Martin Stýblo

Seizmická stabilita karmy a iné kráwowiny

Skončilo sa obdobie pokoja, záhaľky, prekrásneho života v kontrolovanej anonymite! Ide sa BLOGOVAŤ!

  • 14. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 761x
  • 1
Melón - nemelón

Martin Stýblo

Melón - nemelón

Skúsenosť radí: nekupujte si melón v najlacnejšom obchodnom reťazci. Nie je to príkaz, je to odporúčanie.

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 703x
  • 14
Šľak ma ide trafiť z pravičiarov

Martin Stýblo

Šľak ma ide trafiť z pravičiarov

Nadpis síce asociuje dielo kvality tvorby pána Satinského, dovoľujem si však upozorniť, že na túto métu článok pravdepodobne ani nedovidí. Taktiež si dovolím upozorniť cteného čitateľa, že text zachádza až do povrchnosti toaletných tém, a preto sa neodporúča čítať. Kto sa však napriek varovaniu odhodlá, pravdepodobne usúdi, že to nebolo až také horúce ...

  • 27. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 012x
  • 12
reklama
Tu leží, v Pánu odpočívajúci. Umelec.

Martin Stýblo

Tu leží, v Pánu odpočívajúci. Umelec.

Pôvodne som začal písať článok dotýkajúci sa témy spoplatnenia školstva ako reakcia na jeden blog. Po dvadsiatej tretej vete a jednej čiarke som sa zamyslel a nakoľko som pochopil že je to len ďalšie mlátenie prázdnej slamy, rozhodol som sa, že napíšem niečo úplne povrchné. Len tak. Pre zábavu.

  • 10. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 789x
  • 10
Sadneme si?

Martin Stýblo

Sadneme si?

"No, my si ako starší v električke nesadneme!" skonštatoval kolega tvoriac pri tom mozaiku tvarov z cigaretového dymu. Asi naozaj.

  • 4. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 024x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu