reklama

Seizmická stabilita karmy a iné kráwowiny

Skončilo sa obdobie pokoja, záhaľky, prekrásneho života v kontrolovanej anonymite! Ide sa BLOGOVAŤ!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dosť bolo stability.
Nič už nebude pevné, nič nezostane nedotknuté. Zabudnite na trojdňovú predpoveď počasia! Svet sa, prosímpekne, mení po sekundách.
Von z bezpečia svojich klietok, Banda Všivavá!(to ako ja:})
Som nehodný Bloger. Vlastnú pasivitu zakrývajúc stabilitou pseudotitulu VIP som prezentoval ako pozitívum – mlčanie múdreho starca, tiché tajomno starých kníh, držiac sa hesla „Stále nad Vecou!“
Nie, nezaháľal som. Čas som strávil v knihách, skúmaním Myšlienok iných, snažiac sa tak pomenovať svoje vlastné.
Vybral som sa do sveta, hľadať príbehy a miesta pre mňa nepoznané.
Vrátil som sa k filozofii v knihách p. Siroviča, hľadal som mystiku aj realitu, ktorá vo svojich výtvoroch ukrýval Celho, Eco, Remarque, ale aj - Boh a Svet mi odpusť bludnú cestu moju - Brown.
Vŕtal som sa v dielach iných Blogerov, s tichým úsmevom ignorujúc diskusiu.
Stokrát som odišiel, stokrát sa vrátil.

Ale teraz je čas začať.
Vyjsť na povrch s mojimi pseudonázormi, kritizovať, budovať aj ničiť, oboje s rovnakým pôžitkom. Biť sa za pravdu a následne upadnúť do zúfalstva vlastnej neznalosti.
Ísť s kožou na trh, odovzdať ju do rúk Garbiarov, Učňov aj Majstrov, vystaviť sa v nahote Intelektuálom aj bulváru.
Skončil sa seizmický pokoj dlhodobo klesajúcej karmy. Vrásky na čele administrátora budú dôkazom nestabilnej štatistiky, skrytej to motivácie Blogerov, pseudoinformácie pre zákazníkov a životnej filozofie politikov.
Traste sa, predavači reklamy, toho verejne tolerovaného klamstva. Komu len predáte toľko prístupov?

Takže, do toho!

Kde bolo, tam bolo ...

Martin Stýblo

Martin Stýblo

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent UKF v Nitre v odbore Ekológia - Informatika. Pracuje v oblasti IT.Mail: wreciak (alt+64) gmail.com Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťMinútové témyFotečkySúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu