reklama

Frre Roger

Nikto o ňom na Slovensku nepíše, možno bol z hľadiska Slovenského národa naozaj bezvýznamným. Zažil som však záblesk jeho osobnosti. Dovoľte mi zaspomínať si na brata Rogera, jednoduchého človeka veľkého formátu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Brat Roger
Brat Roger 

Máloktoré informačné zdroje na Slovensku zachytili správu, že brat Roger bol zavraždený . Pravdupovediac, na Sovenskom internete som taký zdroj ani nenašiel.
Nechcem rozpisovať okolnosti a ani morbídne detaily jeho smrti.
Rád by som poskladal čriepky spomienok, ktoré mi zostali v pamäti z môjho stretnutia sa s ním.

Bolo to pomerne dávno, ani si presne nepamätám rok, kedy bolo strtnutie mladých Taizé vo Viedni. Možno 10 rokov? Viac? Menej? Tento údaj nieje dôležitý.
Akokoľvek, zúčastnil som sa tohto stretnutia s partiou rovnako mladých ľudí.
Po jednej meditácii som sa neviem ako dostal pred staručkého človeka.
Pamätám si len detaily: zošúverenú ruku, zvláštny úsmev, neskutočne príjemné oči a vlastnú neschopnosť komunikovať v troch jazykoch, ktoré na mňa vyskúšal. A hlavne si pamätám ten krásny, hlboký a "šťavnatý" hlas, pri ktorom som sa cítil akosi príjemne.
Takže toľko moje spomienky.

Malé? Bezvýznamné? Nevadí. Zaspomínal som si na niekoho, kto žil život podľa svojho presvedčenia, rozdávajúc sa druhým.

Niekedy je také malé zaspomínanie nesmierne užitočné.

Martin Stýblo

Martin Stýblo

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent UKF v Nitre v odbore Ekológia - Informatika. Pracuje v oblasti IT.Mail: wreciak (alt+64) gmail.com Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťMinútové témyFotečkySúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu